Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

What do you think? - Πως σας φαίνεται;

Blaaaaah-Blaah-BlahBlaaah

Everyone expresses their feelings in different ways. Other release them through their movements, through writing, speaking and others emphasize the art such as music.
Let us not linger ... Music is a way to express my feelings and I have achieved through the guitar.
It is the instrument that I can change the mood talking with it in a different way.
Many have expressed this way, but few people know how to do it properly.
How do you like to show you the way, my style, my ThunderStyle?!



Let us not linger ... Music is a way to express my feelings and I have achieved through the guitar.-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ο κάθε άνθρωπος εκφράζει τα συναισθήματά του με διάφορους τρόπους. Άλλοι τα απελευθερώνουν μέσω κινήσεων, άλλοι μέσω του γραπτού-προφορικού λόγου και άλλοι δίνουν έμφαση στη τέχνη, όπως η μουσική.
Ας μη χρονοτριβώ... Η μουσική είναι ένας τρόπος για να εκφράσω τα συναισθήματά μου και το έχω πετύχει μέσω της κιθάρας.
Είναι το όργανο το οποίο μπορώ και του αλλάζω διάθεση, το κάνω να μιλάει με το τρόπο μου.
Πολλοί είναι αυτοί που εκφράζονται με αυτό το τρόπο, αλλά λίγοι αυτοί που ξέρουν να το κάνουν σωστά.
Πώς σας φαίνεται να σας δείξω το τρόπο μου, το στυλ μου, το ThunderStyle μου;!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου